.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كندي تردد در جاده هراز

رئیس پلیس راه شهرستان آمل، عبور و مرور وسائط نقلیه در جاده پرتردد هراز را دارای ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: تردد خودروها در این جاده به کندی انجام می شود.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: در حال حاضر جاده هراز باز و تردد وسائط نقلیه در این محور در جریان است اما هم اکنون به علت حجم بالای خودروها در جاده هراز تردد به کندی صورت می گیرد.

رئیس پلیس راه آمل به محدویت های ترافیکی در روزهای آینده در این جاده اشاره و تصریح کرد: در جاده هراز تردد تمامی تریلرها به جزء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا 24 شب سه شنبه 25 آبان ماه و از ساعت شش صبح 26 تا 28 آبان ماه ممنوع است.

رضایی اضافه کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 ظهر تا 23 شب روز جمعه 28 آبان ماه جاری از رودهن به سمت جاده آمل در جاده هراز ممنوع و از ساعت 15 بعدازظهر تا 23 شب از آب اسک به سمت رودهن، یکطرفه خواهد بود.

وی اظهارداشت: هم اکنون تمامی نیروهای پلیس راه آمل با بکارگیری نیروهای پلیس راهنمایی ورانندگی آمل در آماده باش کامل هستند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه نمایند.

فرمانده پلیس راه آمل خاطرنشان کرد: رانندگان با حوصله و صبر بیشتری رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

رضایی از رانندگان خودروها عبوری درجاده هراز خواست در حین رانندگی در این محوربا رعایت کامل مقررات راهنمایی نظیر بستن کمربند ایمنی ، صحبت نکردن با تلفن همراه و با صبر، حوصله و هوشیاری کامل اقدام به رانندگی کنند.

تعطیلات سه روز آخر هفته بر شدت مراجعه و ایجاد ترافیک سنگین در جاده هراز در مازندران افزوده و تا زمان ارسال این خبر ترافیک سنگین در این جاده گزارش شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.